četrtek, 25. november 2010

Začetki

Leta 2007 sem se zasvojil z višino in vse skupaj se
je začelo.


Že naslednje poletje mi samo skok na glavo in skok
na noge nista bila dovolj, zato sem preiskusil par
novih skokov.


Glede na to, da sem se zaljubil v ta šport in so mi
skoki kar solidno uspevali, sem se odločil, da se
preiskusim na tekmovanju. Na prvem tekmovanju,
ki je potekalo na Mostu na Soči sem spoznal
Jerneja Klinarja in Aleša Karničnika, ki sta me
uvedla v ta šport. Že na prvi tekmi sem osvojil skupno
tretje mesto in z dobrimi uvstritvami nadaljeval.


Uspehi 2009:
- Most na Soči(Noč na jezeru) 3.Mesto

- Kanal Figurativni skoki 1.Mesto, Skok Lastovka 2.Mesto

- Festival Lent 7.Mesto

- HighJump (CZ) - 8.Mesto

- Jesenice 1.Mesto

- Most na Soči - Odprto prvenstvo 3.Mesto v mednarodni konkuernci,
in 1.Mesto v državni (Naslov državnega prvaka)



Ni komentarjev:

Objavite komentar