petek, 12. november 2010

Povzetek sezone 2010

Letošnja sezona je prinesla veliko novih izkušenj,
prijateljstev in veliko lepih rezultatov.


Sezona se je začela na Mostu na Soči, kjer
sem v dveh dneh nabral dovolj točk za skupno
prvo mesto.


Na Jesenicah sta potekali dve
tekmi za pokal Jesenic in na obeh sem dosegel
prvo mesto.

Sledil je nepozaben "road trip" do Črne Gore,
kjer sem v mestu Mojkovac, ki je pobraten z našo
Idrijo preiskusil nov skok in izkazalo se da mi je
pisan na kožo. Zopet prvo mesto.



 Potem je prišel tisti nesrečni festival Lent,
na katerem sem se lani močno poškodoval,
letos pa sem za las zgrešil prvo mesto.


Nato smo odšli na Evropsko prvenstvo v
Švico, kjer sem se pomeril med najbolšimi
in dosegel za mene odlično deveto mesto.
Prav na tem tekmovanju se je pokazalo,
da bo treba še veliko treninga preden se
bom lahko resnično uvrstil med najboljše.
Video in galerija slik.


Samo tri dni zatem pa smo odšli na
najbolj nor festival, ki je potekal na
Češkem. Festival Highjump obišče
okoli 10.000 ljudi in je znan po tem,
da je eden izmed največjih festivalov
na Češkem. Tam so skoki potekali
dva dni. Po poškodbi na treningu,
sem vseen dosegel na tekmi odlično
osmo mesto. 


Ko smo se vrnili pa
sta sledili še dve najboljši tekmi pri
nas. To sta bila Kanal in državno
prvenstvo na Mostu na Soči.
Na prvi tekmi sem svoje skoke
izvedel za moje pojme najboljše 
v sezoni, vendar sem za desetinko
točke zaostal za Srbom, Borkom 
Miladinovičem, ki je svoj drugi 
skok izvedel popolno.


Na Mostu 
na Soči pa mi skoki niso najbolje 
uspeli, tako da sem se moral 
zadovoljiti s tretjim mestom.


Ko pa sem mislil se bo naša skakalna 
sezona zaključila smo dobili priložnost,
da se vpišemo v Slovensko knjigo
rekordov s skokom iz helikopterja. 
Vse je bilo zmenjeno, odšli smo na 
Krvavec do umetnega jezera, kjer 
naj bi nas pobral helikopter, vendar 
na žalost zaradi slabega vremena ni
mogel poleti do nas. Mi smo pa 
vseeno naredili mini ˝šov˝  za ljudi,
ki so bili na Krvavcu. 







Rezultati:   
  • štirikrat prvo mesto,
  • dvakrat drugo mesto  
  • eno tretje mesto,  
  • deveto mesto na evropskem prvenstvu in
  • osmo mesto na odprtem mednarodnem prvestvu na Češkem

-        

Za vse uspehe pa gre zahvala spoznorjem, 
brez katerih ne bi imel pogojev za trening in 
se ne bi mogel udeleželiti vseh tekmovanj.

Posebna zahvala pa gre Jerneju Klinarju in
Alešu Karničniku, ki sta me uvedla v ta
šport in mi pomagala po najboljših močeh
že od samega začetka, trenerjema Benotu
Pahorju in Janku Čopiču, ter vsem fotografom
in snemalcem.

Hvala za podporo!

2 komentarja: