sreda, 28. januar 2015

Sezona 2014

Torej... Malo z zamudo, pa vendar...


Prvi omembe vreden dogodek glede skokov v vodo je bil enotedenski trening v Avstriji. Na njega sem bil povabljen s strani Alaina Kohla - profesionalnega skakalca v vodo z velikih višin. Seveda sem bil ob branju povabila počaščen in sem se nemudoma odzval. Kampa se je udeležil tudi Nejc Pahor ki je v tej sezoni presenetil z napredkom. Nekaj malega v videu spodaj:




Kmalu za tem pa je sledila prva tekma in prva zmaga. Pred tekmo smo imeli še sproščujoč deževen dan na Slapu ob Idrijci, vse skupaj pa je mojstrsko dokumentiral Martin Krivec. (Hvala tip in svaka čast).



Že čez teden dni smo tekmovali na Jesenicah. Zopet sem ponovil nastop iz prejšnje tekme in pristal na 1.mestu. Žal s te tekme ni posnetkov zato prilagam dve sliki.





Po tej tekmi pa me je čakala težka odločitev. Na isti vikend sta potekali dve tekmi, ena na Lentu v Mariboru, druga pa v Črni gori. Odločil sem se da grem v Črno goro. Ta odločitev me je sicer stala naslova državnega prvaka, saj sem izpustil tekmo slovenskega pokala in izgubil dosti točk, ampak mi ni niti malo žal :) Tokrat sem na tekmovanju zasedel 2. mesto. Na poti sta se mi pridružila Marko in Martin. Spodaj lahko uživate v odlično posnetem videu izleta:








Po povratku iz Črne gore me je čakal še en izlet v bivšo jugo. Odpravili smo se v Srbijo, natančneje v Kragujevac. Na tekmi sem zasedel 2. mesto in bil več kot zadovoljen. Prek youtuba je potekal prenos v živo, posnetek tekme pa je spodaj.






Naslednja tekma je bila na Češkem. Prijavljenih tekmovalcev je bilo okoli 60 zato so morali organizirati kvalifikacije. Sicer sem jih uspešno prestal, vendar pri tem utrpel lažjo poškodbo in posledično raje odstopil od tekme,... Več iz tekme v spodnjem videu:




Po 14 dnevnem predahu je sledil zelo naporen vikend. V soboto smo skakali na Mostu na Soči kjer sem zmagal v lastovki, v figurativnih skokih pa zasedel drugo mesto.


Že naslednji dan pa smo odšli v Kanal ob Soči, kjer sem v lastovki zasedel tretje mesto v figurativnih skokih pa drugo. 

Vsi smo čakali še zaključek sezone v Novem mestu. Tekma je bila večkrat prestavljena zaradi septemberskih poplav in nazadnje izvedena 27.septembra. Zasedel sem drugo mesto v figurativnih skokih in treje v lastovki.





Kot sem že prej omenil, sem sezono zaključil na drugem mestu zaradi neudeležbe na eni tekmi, ki je štela za slovensko prvenstvo. V spodnji tabeli pa še prvih pet v skupnem seštevku slovenskega pokala.



KAR PA JE NAJBOLJ POMEMBNO, IMEL SEM SE ODLIČNO!

HVALA TISTIM, KI ME PODPIRATE IN HVALA SPONZORJEMA KOLEKTOR GROUP D.O.O. IN MESTNI OBČINI IDRIJA!!!





Ni komentarjev:

Objavite komentar